Følg strømmen mod en billig ladeaftale

Køb din ladepakke hos Energi+

  • En Easee Lite ladeboks (11 kW)
  • Installeret hos dig og klar til brug
  • El- og refusionsaftale for kun 69 kr./md. (95 øre/kWh)
  • Du ejer boksen, så ingen ekstra lejeudgifter
Pris for ladeboks med el- og refusionsaftale
Fuld installation
7.995 kr.
Forberedt Installation
5.995 kr.
Uden installation
4.495 kr.
Tjek din ladepris her

Indtast hvor meget du kører om året og se, hvad det koster dig om måneden i el.

(Prisen er baseret på en elbil, der kører 5 km pr. kWh, og en elpris på 1,25 kr. pr. kWh.)
km pr år
Din omkostning
312,50 kr. pr. måned
Svarende til 3.750 kr. pr. år
Easee Lite – en perfekt lader til hjemmet

Easee Lite er ideel til hjemmebrug, og det diskrete design går godt i spænd med alle typer huse. Boksen er driftsikker, nem at installere og rummer de funktioner, du har brug for.

  • Kan styres via app
  • Kompakt og vejrbestandig
  • Op til 11 kW ladestyrke
  • Flere bokse kan sammenkobles
Easee Lite – en perfekt lader til hjemmet
Dimensioner

H:256 x B:193 x D:106
1,5 kg

Ladestyrke

1,4-11 kW (1-3 faser)

Funktionalitet

Wifi + 4G

Bluetooth

NFC

App styring

Tidsplan

Udskudt start

Offline styring

LED indikator

Lastbalancering

Automatisk refusion

DC Beskyttelse

Låsning med nøglebrik

Automatisk opdatering

Hvad er en refusionsaftale?

En refusionsaftale sørger for, at du får penge tilbage for den strøm, du bruger på din elbil. Ja, den er god nok. Staten har indført en ordning, der betyder, at du kan få tilbagebetalt afgiften på den strøm, du fylder på din elbil. Du kan dog ikke søge om refusionen selv, men skal have et firma som vores til at søge for dig.

Refusionsordningen løber til og med 2030. Så køber du et abonnement og en ladeboks gennem os, kan du altså oplade din elbil meget billigt de kommende år.

Hvad kræver refusionen?

  • Du skal have en indregistreret el- eller hybridbil, der kan oplades.
  • Du må ikke have reduceret elafgift i forvejen fra fx solceller, jordvarme, elvarme eller varmepumpe. Du kan nemlig kun få refusion af allerede betalt elafgift.
  • Strømmen må kun benyttes til bilen, og den skal måles med indbygget måler. Vores ladeboks lever op til kravene.

Hold styr på laderen på din mobil

Med easees app kan du nemt få overblik over dit forbrug og bestemme, hvornår du lader, så du kan sætte stikket i bilen, når prisen er i bund. Har du flere ladere, kan du kontrollere dem alle i appen.

Appen kan downloades til både IOS og Android

Hold styr på laderen på din mobil

Fire hurtige skridt mod klimavenlig opladning

Elbiler er bedre for miljøet end benzin- og dieselhakkere. Og med CO2-kompenseret strøm fra Energi+ kan du få klimaet til at klappe endnu højere, når du oplader bil. Vi fjerner nemlig alt det CO2, du udleder gennem dit strømforbrug. Du skal bare gøre sådan her:

1

Fuldfør din bestilling af ladestander

Du køber lader og installation direkte hos vores partner TakeCHARGE.

2

Vælg hvordan og hvornår, den skal installeres

Skal boksen installeres, eller skal den erstatte din gamle lader? Du bestemmer.

3

Din ladeboks installeres

TakeCHARGE kommer forbi, det larmer lidt, og så er laderen på plads.

4

Hent appen og start opladning

Få easees app ned på mobilen, så er du køreklar. Plus det kører lidt bedre for klimaet

TakeCHARGE
Vores stærke partner

Ladeboks og installation leveres af TakeCHARGE, der er en uafhængig dansk virksomhed med stor erfaring med at installere ladebokse hos private. De sælger kvalitetsprodukter, har styr på tingene og rigtig god kundeservice. Energi+ klarer refusionsaftalen og afregner på din elregning.

De hyppigste
Spørgsmål og svar

Den klarer vi. Du får en refusionsaftale af os, og den betyder, at dine penge automatisk ryger retur på din elregning (95 øre pr. kWh), når du har optjent refusion. Du skal altså ikke røre en finger, så længe du har din el -og refusionsaftale igennem os.

Modtager du din elregning månedsvis, så kommer pengene retur hver måned. Modtager du din elregning kvartalsvis, så kommer pengene retur hvert kvartal. Du kan ændre din betaling på selvbetjening eller via vores kundeservice.

Ikke umiddelbart, da vi laver opgørelsen månedsvist. Men du kan se dit forbrug på laderen og gange med refusionssatsen (95 øre pr. kWh) for at få en idé om størrelsen.

  1. Dokumentation af ladeforbrug og refusion af elafgift (95 øre pr. kWh retur).
  2. Online vejledning og fejludbedring.
  3. Online support fx ved konfigurering og aflæsning af fejlkoder.

  • Indbygning af ny sikringsgruppe i eltavlen.
  • Kabling  mellem ladestander og eltavle med maks. 10 meter kabel.
  • Føring over rydeligt loft med gangbro, udvendigt på væg eller i jord (hvis du selv har fritlagt i 40 cm dybde).
  • Boring af op til to huller i væg eller loft.
  • Montering og test af ladestanderen.
  • Installation af ladestander til 11 kW ladning (16A).

Det er et krav, at der er plads i tavlen til en ekstra gruppe, og at tavlen har jordforbindelse. Hvis ikke kan tavlen udbygges mod merpris. Der skal være ledig kapacitet (ampere/faser) nok ind i huset til den ønskede ladeeffekt. Dette undersøges af elektrikeren i forbindelse med installationen.

Følgende er ikke inkluderet i standardinstallationen:
Kørsel til ikke-brofaste øer, nedgravning af kabel, fjernelse og genetablering af fliser og sten, opgradering til 22 kW installation.

1. Du bestiller lader og installation
Det foregår i vores webshop, og vi sender laderen direkte til dig.

2. Installatøren kontakter dig
Du får en velkomstmail fra installatøren med nogle spørgsmål om din installation. Du skal også sende nogle billeder med retur.

3. Virtuel gennemgang af installationen
Installatøren gennemgår din installation og verificerer, om opgaven ligger indenfor en standardinstallation. Skal der udføres yderligere arbejde, får du et tilbud, inden arbejdet udføres.

4. Aftale om opsætning
Du godkender installationen og aftaler dato for opsætningen med installatøren.

5. Installationsdagen
Den store dag er kommet, hvor installatøren installerer din nye lader. Herefter får du en mail, der gør dig klogere på, hvordan du bruger laderen (ikke at det er svært)

6. Så kører det
Nu kan du lade løs og få refusion over din elregning.

Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice på 3515 0067 på hverdage mellem 9 og 15. Du kan også skrive til os på kundeservice@energiplus.dk eller tjekke Spørgsmål og svar.