Indtast hvor meget du kører om året og se, hvad det koster dig om måneden i el.
Easee Lite er ideel til hjemmebrug, og det diskrete design går godt i spænd med alle typer huse. Boksen er driftsikker, nem at installere og rummer de funktioner, du har brug for.
H:256 x B:193 x D:106
1,5 kg
1,4-11 kW (1-3 faser)
Wifi + 4G
Bluetooth
NFC
App styring
Tidsplan
Udskudt start
Offline styring
LED indikator
Lastbalancering
Automatisk refusion
DC Beskyttelse
Låsning med nøglebrik
Automatisk opdatering
Hvad er en refusionsaftale?
En refusionsaftale sørger for, at du får penge tilbage for den strøm, du bruger på din elbil. Ja, den er god nok. Staten har indført en ordning, der betyder, at du kan få tilbagebetalt afgiften på den strøm, du fylder på din elbil. Du kan dog ikke søge om refusionen selv, men skal have et firma som vores til at søge for dig.
Refusionsordningen løber til og med 2030. Så køber du et abonnement og en ladeboks gennem os, kan du altså oplade din elbil meget billigt de kommende år.
Hvad kræver refusionen?
Fire hurtige skridt mod god og billig opladning
Elbiler er bedre for miljøet end benzin- og dieselhakkere. Og med strøm fra Energi+ kan du få klimaet til at klappe endnu højere, når du oplader bil. Vi investerer nemlig i klimaprojekter der fjerner CO2 fra atmosfæren og rydder op efter os. Du skal bare gøre sådan her:
Fuldfør din bestilling af ladestander
Du køber lader og installation direkte hos vores partner TakeCHARGE.
Vælg hvordan og hvornår, den skal installeres
Skal boksen installeres, eller skal den erstatte din gamle lader? Du bestemmer.
Din ladeboks installeres
TakeCHARGE kommer forbi, det larmer lidt, og så er laderen på plads.
Hent appen og start opladning
Få easees app ned på mobilen, så er du køreklar. Plus det kører lidt bedre for klimaet
Hold styr på laderen på din mobil
Med easees app kan du nemt få overblik over dit forbrug og bestemme, hvornår du lader, så du kan sætte stikket i bilen, når prisen er i bund. Har du flere ladere, kan du kontrollere dem alle i appen.
Appen kan downloades til både IOS og Android
Den klarer vi. Du får en refusionsaftale af os, og den betyder, at dine penge automatisk ryger retur på din elregning (95 øre pr. kWh), når du har optjent refusion. Du skal altså ikke røre en finger, så længe du har din el -og refusionsaftale igennem os.
Modtager du din elregning månedsvis, så kommer pengene retur hver måned. Modtager du din elregning kvartalsvis, så kommer pengene retur hvert kvartal. Du kan ændre din betaling på selvbetjening eller via vores kundeservice.
Ikke umiddelbart, da vi laver opgørelsen månedsvist. Men du kan se dit forbrug på laderen og gange med refusionssatsen (95 øre pr. kWh) for at få en idé om størrelsen.
Det er et krav, at der er plads i tavlen til en ekstra gruppe, og at tavlen har jordforbindelse. Hvis ikke kan tavlen udbygges mod merpris. Der skal være ledig kapacitet (ampere/faser) nok ind i huset til den ønskede ladeeffekt. Dette undersøges af elektrikeren i forbindelse med installationen.
Følgende er ikke inkluderet i standardinstallationen:
Kørsel til ikke-brofaste øer, nedgravning af kabel, fjernelse og genetablering af fliser og sten, opgradering til 22 kW installation.
1. Du bestiller lader og installation
Det foregår i vores webshop, og vi sender laderen direkte til dig.
2. Installatøren kontakter dig
Du får en velkomstmail fra installatøren med nogle spørgsmål om din installation. Du skal også sende nogle billeder med retur.
3. Virtuel gennemgang af installationen
Installatøren gennemgår din installation og verificerer, om opgaven ligger indenfor en standardinstallation. Skal der udføres yderligere arbejde, får du et tilbud, inden arbejdet udføres.
4. Aftale om opsætning
Du godkender installationen og aftaler dato for opsætningen med installatøren.
5. Installationsdagen
Den store dag er kommet, hvor installatøren installerer din nye lader. Herefter får du en mail, der gør dig klogere på, hvordan du bruger laderen (ikke at det er svært)
6. Så kører det
Nu kan du lade løs og få refusion over din elregning.
Har du brug for hjælp?
Vi sidder klar i kundeservice på 3515 0067 på hverdage mellem 9 og 15. Du kan også skrive til os på kundeservice@energiplus.dk eller tjekke Spørgsmål og svar.